Badanie Bankrolling Stem-Cell za pomocą Dolarów Kalifornii cd

Badania nad ludzkimi embrionalnymi komórkami macierzystymi, które opierają się na finansowaniu federalnym, przebiegają w strumieniu, a kilka linii dostępnych w rejestrze NIH (z których dwa pochodzą z mojej instytucji przez cenionego naukowca, który od tamtej pory odszedł do komórki macierzystej) Przyjazne Zjednoczone Królestwo) szybko stają się anachronizmami, ponieważ postępy poczynione są przez badaczy spoza Stanów Zjednoczonych lub przez nielicznych amerykańskich śledczych, którzy mogą zdobyć niefederalne wsparcie dla swojej pracy. Pomijając oczywisty negatywny wpływ na tempo badań, ograniczenia federalne stwarzają dwa głębsze problemy. Po pierwsze, widoczne postępy w naszej wiedzy na temat warunków lub czynników, które regulują proliferację komórek macierzystych lub ukierunkowane różnicowanie, mogą być testowane i weryfikowane tylko poprzez wyprowadzenie nowych linii i ocenę, czy zachowują się zgodnie z przewidywaniami. Zatem ograniczenia nie spowolnią jedynie badań embrionalnych komórek macierzystych – faktycznie go zatrzymają. Po drugie, urzędnicy federalni zauważyli z zaniepokojeniem niedostatek badaczy wkraczających w obszar komórek macierzystych i ubiegających się o 25 milionów dostępnych funduszy NIH. Biorąc pod uwagę niezwykły potencjał do ekscytujących postępów i intensywną rywalizację o dolary NIH na każdej innej arenie badawczej, ten brak zainteresowania musi odzwierciedlać niechęć naukowców do pracy w dziedzinie, która jest odgrodzona przez politykę. W związku z tym ograniczenia nie ograniczają się jedynie do bieżącego postępu – dławią rurociąg przyszłych badaczy.
W tym duszącym środowisku inicjatywa kalifornijska spowodowałaby natychmiastowy i gwałtowny wzrost rocznego finansowania, zwiększając dostępne zasoby rządowe o ponad 10-krotnie i promowałaby wyprowadzanie nowych linii komórek macierzystych i badania transferu jądra komórkowego z komórek somatycznych. obejmowałoby to spektrum od badań podstawowych do pracy nad lekami na choroby. Fragment Propozycji 71 przerysowałby amerykański krajobraz badań nad ludzkimi zarodkowymi komórkami macierzystymi, a tym samym mógłby pomóc w uzupełnieniu intelektualnej gazociągu i ograniczyć emigrację naszych naukowców, jednocześnie zapewniając istnienie recenzowanych, zainicjowanych przez badaczy badań przeprowadzonych pod surowe zasady bezpieczeństwa i etyki.
Przejście inicjatywy jest ważne, ponieważ opozycja wewnątrz administracji Busha pozostaje niezłomna. W obliczu apeli o złagodzenie restrykcji dotyczących badań nad komórkami macierzystymi, podpisanych przez 264 członków Izby i Senatu, od senatora Hillary Clinton (DN.Y.) i przedstawiciela Nancy Pelosi (D-Calif.) Do senatorów Orrin Hatch (R- Utah) i Trenta Lott a (R-Miss.), Rzecznik Busha stwierdził, że prezydent nadal mocno wierzy, że nie powinniśmy przekraczać fundamentalnej linii moralnej , akceptując nowe pochodne linii komórek macierzystych. Sekretarz ds. Zdrowia i usług ludzkich Tommy Thompson argumentował, że zanim obecna polityka zostanie złagodzona, aby umożliwić szersze wykorzystanie komórek macierzystych, musimy najpierw wykorzystać potencjał linii zatwierdzonych w 2001 roku. W związku z nowymi liniami, które już zostały uzyskane i które są teraz dostępne dla badań finansowanych przez źródła niefederalne, a także wyniki, które z pewnością wynikną z takich badań, stanowisko Thompsona będzie w coraz większym stopniu analogiczne do wymogu wyczerpującego stosowania reguł slajdów dla wszystkich obliczeń przed zezwoleniem na włączenie komputerów.
Czy przejście Propozycji 71 sygnalizuje nową erę finansowania badań biomedycznych, w którym poszczególne państwa przejmują odpowiedzialność za wspieranie dochodzeń uznanych przez wyborców za szczególnie istotne lub interesujące. Czy druga generacja administracji Busha może zobaczyć inicjatywę kalifornijską jako kolejną okazję do outsourcingu. W rzeczywistości, Chirurg Generalny Parran brzmiał zdecydowanie poprawnie w 1945 roku: rząd federalny jest jedynym źródłem odpowiedniego wsparcia dla badań biomedycznych i zapewnienia niezależności naukowcom w rozwijaniu i prowadzeniu tych badań.
W tym sensie godne ubolewania jest, że Twierdzenie 71 w ogóle istnieje Istnieje dzięki temu, że w przypadku badań nad komórkami macierzystymi rząd federalny odstąpił od dwóch obietnic stojących za systemem NIH: zrzekł się odpowiedzialności za finansowanie i uzurpował swobodę naukowców w określaniu ścieżek dochodzenia. W tym widoku, Propozycja 71 istnieje, ponieważ musi. Inicjatywa California Stem Cell Research and Cures Initiative nie powinna być traktowana jako model wsparcia badań biomedycznych, ale raczej jako środek przejściowy, w ramach którego nasze największe kroki państwowe pozwalają ważnym pracom posunąć się naprzód, a tym samym być może ponownie obudzą rząd federalny do jednego z jego najważniejszych mandatów.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Yamamoto służy jako doradca naukowy w California Stem Cell Research and Cures Initiative, ale wyrażane tu opinie są jego własnymi i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy organizatorów Inicjatywy.
Author Affiliations
Ze Szkoły Medycznej i Oddziału Farmakologii Komórkowej i Molekularnej, University of California, San Francisco.

Powołanie się na artykuł (1)
Zamknij Cytowanie artykułów
[więcej w: emg kielce, niedrożność dwunastnicy, komórki oksyfilne ]
[patrz też: jarmuż właściwości, jaskolcze ziele, jęczmień zielony opinie ]