Finansowanie Medicare w kolejnej administracji ad

Takie cięcia są mało prawdopodobne, ponieważ stanowią zagrożenie dla dostępu beneficjentów do opieki. Co więcej, cięcie funduszy na korzyść z narkotyków jest nie do pomyślenia; w istocie już istnieje znaczna presja polityczna, aby rozszerzyć tę korzyść. Chociaż żaden z kandydatów nie ogłosił planu finansowania Medicare, można spekulować na temat strategii, które mogą wykorzystać na podstawie polityki, która tradycyjnie była preferowana przez Demokratów i Republikanów w Kongresie. Kerry może dążyć do płatności na plany zdrowotne – program nazywa się teraz Medicare Advantage. Ustawa o modernizacji Medicare z 2003 r. Zwiększyła kwotę tych płatności w celu zwiększenia udziału planów zdrowotnych, a plany odpowiedziały. Biuro Budżetowe Kongresu szacuje jednak, że wyższe płatności kosztują tylko 14 miliardów dolarów w ciągu 10 lat, co stanowi niewielką część 395 miliardów dolarów wydatków na Medicare. Kerry może również starać się, aby beneficjenci o wyższych dochodach płacili więcej za ubezpieczenie Medicare. Ustawa o modernizacji Medicare już ruszyła w tym kierunku, redukując subsydiowanie składek z tytułu części B dla osób starszych o wyższych dochodach; w przyszłości subsydiowanie składek z tytułu narkotyków w części D może być podobnie zmniejszone.
Mniej jasne jest, co Bush zrobiłby, aby zmniejszyć wydatki na Medicare. Być może on również chciałby przesunąć większe wydatki na beneficjentów o wyższych dochodach, ale prawdopodobnie nie zmniejszy kwoty płatności na prywatne plany, ponieważ zdecydowanie opowiada się za zwiększeniem swojej roli w Medicare.
W dłuższej perspektywie, gdy baby boomowie ukończy 65 lat, Social Security i Medicare, a także jedna czwarta programu Medicaid, który finansuje opiekę długoterminową, będą żądać znacznie większej części wydatków publicznych niż obecnie. Wszelkie pojęcie o tym, jak dużo większy jest udział, jest oczywiście wysoce spekulatywne; zależy to w dużej mierze od tego, jak szybko wzrastają wydatki medyczne na beneficjenta.
Postać. Postać. Roczne tempo wzrostu wydatków na osobę na usługi szpitalne i usługi świadczone przez dostawców, Medicare a non-Medicare Payers, 1975-2002. Dane o wydatkach pochodzą z National Health Accounts, danych beneficjentów Medicare z Centrum Medicare i Medicaid Services oraz z danych amerykańskich dotyczących populacji z US Census Bureau.
Według jednego z oszacowań, opartego na półprodukcie trzech założeń powierników programu Medicare, od chwili obecnej do połowy lat 2020, roczne wydatki na beneficjenta w odniesieniu do części A i B (tj. Z wyłączeniem korzyści związanych z narkotykami) wzrosną w tempo o 1,1 punktu procentowego szybsze niż PKB. Powiernicy nie mówią, jak doszli do tej liczby, ale historyczny zapis sugeruje, że jest optymistyczny: od 1960 r. Roczny wzrost wydatków na opiekę zdrowotną przekroczył wzrost PKB o 2,7 punktu procentowego. A wzrost Medicare musi być rozsądnie związany ze wzrostem całkowitych kosztów opieki zdrowotnej, a lekarze mogą nie chcieć leczyć pacjentów Medicare. Rysunek pokazuje wydatki na osobę na opiekę szpitalną i usługi świadczone przez Medicare i innych płatników; w latach 1975-2002 wydatki na Medicare rosły nieco szybciej niż pozostała część wydatków na opiekę zdrowotną, chociaż tempo wzrostu było prawie identyczne od 1995 roku.
Co więcej, wzrost kosztów opieki zdrowotnej, które wyprzedzają wzrost PKB, nie są unikalne dla Stanów Zjednoczonych; historia jest podobna nawet w krajach z systemami opieki zdrowotnej dla osób płacących jedną osobę
[więcej w: cienki kał, emg kielce, zespół dravet ]
[więcej w: klasterowe bóle głowy, olx wielun, klasyfikacja icd 10 ]