Finansowanie Medicare w kolejnej administracji cd

Spośród pięciu państw G7 innych niż Stany Zjednoczone, dla których dostępne są dane (Kanada, Francja, Niemcy, Japonia i Wielka Brytania), średni wzrost kosztów opieki zdrowotnej nad wzrostem PKB wyniósł 2,0 punktów procentowych rocznie w latach 1960-2002.5 Nawet jeśli wydatki na jednego beneficjenta wzrosną tylko o 1,1 punktu procentowego szybciej niż PKB, około 3 procent PKB nadal będzie przenoszone na Medicare do połowy 2020 r., A składka Social Security i opieki długoterminowej Medicaid będzie żądać dodatkowych kwot . Jeśli założymy, że inne wydatki federalne wzrosną w tempie PKB i nie nastąpi wzrost deficytu, to przejście na Medicare będzie wymagało zwiększenia federalnych wpływów podatkowych o ponad 15 procent.
Pozornie nie do pokonania siły wydatków medycznych i demografia będą jednak coraz częściej atakować historyczną niechęć amerykańskich wyborców do przeznaczenia więcej niż 18 procent PKB na wydatki federalne. Od 1946 roku udział rządu federalnego w PKB utrzymał się na poziomie zbliżonym do 18 procent, spadając poniżej 16 procent tylko w 2 z 57 lat, a powyżej 20 procent tylko w 1.
Jedną z odpowiedzi jest oczywiście zignorowanie tego de facto pułapu dochodów federalnych i założenie, że coraz bardziej ponure społeczeństwo będzie chciało wydać większą część swoich pieniędzy na emerytury i opiekę zdrowotną dla osób starszych. Jednak zarówno Medicare, jak i Social Security opierają się na istotnym składniku finansowania podatkowego, którego ciężar spada głównie na pracowników innych niż pracownicy. Chociaż wielu z tych pracowników ma starszych rodziców i spodziewa się wieku kwalifikującego, nie jest jasne, czy poparcie polityczne dla tak dużego transferu zasobów od osób nieludzkich do osób starszych byłoby polityczne.
Nieżyjący już senator Daniel P. Moynihan (DN.Y.) znakomicie scharakteryzował Ubezpieczenia Społeczne jako trzecią barierę amerykańskiej polityki. Odkąd to zauważył, wzrosły dolary wydane na Ubezpieczenia Społeczne i Medicare, podnosząc napięcie trzeciej kolei. W związku z tym potrzeba ogromnej ilości kapitału politycznego, aby poradzić sobie z kwestią długoterminowego finansowania, co bardzo kusi kolejną administrację, po prostu pozostawiając sprawę następcom. Niestety, odroczenie sprawy tylko pogłębi problem dla przyszłych administracji i podatników.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Newhouse informuje o służbie w zarządzie i posiadaniu akcji w Aetna.
Author Affiliations
Z Departamentu Polityki Opieki Zdrowotnej, Harvard Medical School; oraz Departament Polityki Zdrowotnej i Zarządzania, Harvard School of Public Health – oba w Bostonie; i Kennedy School of Government, Harvard University, Cambridge, Mass.

[patrz też: pływający stolec przyczyny, kruczenie jelit, usuwanie ósemek lublin ]
[przypisy: kłykciny kończyste leczenie, kłykciny kończyste objawy, kminek właściwości ]