Ochrona nieubezpieczonych ad

Koszty planów są oczywiście ściśle związane z liczbą osób, które planują pokryć. Propozycja Kerry przewiduje zapisanie blisko 27 milionów osób nieubezpieczonych, kosztem rządu federalnego w wysokości 653 miliardów dolarów w ciągu najbliższych 10 lat. Propozycja Busha jest bardziej skromnym wysiłkiem, zwiększającym wydatki federalne o około 90 miliardów dolarów w ciągu następnych 10 lat i rozszerzającym zasięg na szacunkową liczbę 2,4 miliona osób nieubezpieczonych4. Aby przedstawić te dane w kontekście, przewiduje się, że nowa oferta leków Medicare będzie kosztować około 400 miliardów USD do 540 miliardów USD w ciągu najbliższych 10 lat. Prezydent Bush przeprowadził szereg stopniowych zmian mających na celu zwiększenie zasięgu i obniżenie kosztów opieki zdrowotnej. Plan obejmuje zwrotny kredyt podatkowy (tj. Kredyt, który rodziny otrzymują, nawet jeśli nie mają federalnego zobowiązania podatkowego) w wysokości do 1000 USD dla jednej osoby i 3000 USD dla czteroosobowej rodziny na zakup ubezpieczenia zdrowotnego. Te ulgi podatkowe to stałe kwoty w dolarach, które zmniejszają się wraz z przychodami. Jedna osoba zarabiająca mniej niż 15 000 USD otrzyma 1000 USD na zakup ubezpieczenia, a nie będzie kredytu dla osób zarabiających więcej niż 30 000 USD. Bush zaproponował także, aby umożliwić ludziom odliczenie kosztów kwalifikujących się planów zdrowotnych podlegających odliczeniu od ich dochodu podlegającego opodatkowaniu i założenie konta oszczędnościowego, które można odliczyć od podatku. Takie chronione podatkami rachunki za koszty opieki zdrowotnej stanowiłyby dodatkową metodę dla rodzin na sfinansowanie swojego ubezpieczenia zdrowotnego; a ponieważ zawierają wyraźne koszty usług zdrowotnych, konta takie mogłyby podnieść świadomość kosztów konsumentów, gdy korzystają z usług medycznych.
Plan Busha pozwoliłby także małym firmom i stowarzyszeniom na zakup ubezpieczeń poprzez duże pule zakupów. Chociaż niniejszy wniosek zwiększyłby wielkość pul ryzyka dla małych pracodawców, plan Busha nie przewidywałby bezpośredniej pomocy finansowej dla pracodawców lub pracowników na zakup ubezpieczenia. W sumie pule ryzyka mogą zmniejszyć liczbę nieubezpieczonych Amerykanów o około 300 000. W końcu prezydent zaproponował reformy medyczne nadużyć wzorowane na reformach wprowadzonych w Kalifornii, które ustanowiłyby limit w wysokości co najmniej 250 000 $ na szkody nieekonomiczne. Oczekuje się, że reformy te zmniejszą składki z tytułu zaniedbań, praktykę medycyny defensywnej, a ostatecznie koszty opieki zdrowotnej.
Propozycja opieki zdrowotnej Senatora Kerry ego różni się diametralnie od podejścia Busha do pokrycia nieubezpieczonych i zakresu pokrycia, jaki przewiduje. Po pierwsze, Kerry rozszerzyłaby zasięg o Medicaid i państwowy program ubezpieczeń zdrowotnych (SCHIP) na osoby, które obecnie nie kwalifikują się do takiego pokrycia – pojedyncze osoby dorosłe i pary bezdzietne żyjące poniżej granicy ubóstwa i rodzice o dochodach poniżej 200% ubóstwa linia. Zaproponował także rozszerzenie tego samego ubezpieczenia na większą liczbę dzieci, podnosząc granicę graniczną do 300 procent granicy ubóstwa. Zamiast kontynuowania dzisiejszych rozwiązań w zakresie federacji państwowej w tych programach, Kerry miałby rząd federalny sfinansować 100 procent kosztów ekspansji. Pełne finansowanie federalne może skutkować wyższymi wskaźnikami zapisów na program.
Po drugie, Kerry utworzy Kongresowy Plan Zdrowia, wzorowany na programie federalnych świadczeń zdrowotnych dla pracowników
[przypisy: kruczenie jelit, papkowaty stolec, pleuroskopia ]
[więcej w: kłykciny kończyste leczenie, kłykciny kończyste objawy, kminek właściwości ]